Handel tradycyjny albo w Internecie

Warning: imagejpeg(): gd-jpeg: JPEG library reports unrecoverable error: in /home/npro5/domains/xn--wietny-biznes-vrc.pl/public_html/wp-includes/class-wp-image-editor.php on line 402 Handel tradycyjny albo w Internecie

Świetnym biznesem od starożytności jest handel. Sprzedaż to dzisiaj ta gałęź gospodarki na której opiera się cały wielki świat. Dzisiaj sprzedaje się wszystko w każdej ilości. Na sprzedaży opiera się praktycznie każdy biznes, ponieważ żaden nie mógłby istnieć, gdyby wytwarzane produkty bądź usługi się nie sprzedawały. Handel kwitnie na dobre, ale w dzisiejszych czasach nabrał trochę innego wymiaru. Dzisiaj zakładając firmę, która będzie działać w sprzedaży zadaje się sobie pytanie, czy chce się sprzedawać tradycyjnie w rzeczywistości czy prowadzić biznes i sprzedaż w Internecie. I uwaga, ale coraz więcej sklepów otwiera się w sieci, a coraz mniej w realu. Realny świat nigdy nie przestanie być dla sprzedawców atrakcyjny, ale staje się coraz mniej dochodowy. Wszystko dlatego, że sprzedaż przez Internet jest po prostu tańsza. Nawet najlepsze strony i pozycjonowania nie dorównają w swojej cenie czynszom za dobre miejsce w galerii handlowej a nawet gdzieś w jakimś centrum handlowym. Koszty sprzedaży w sieci są niepodważalnie mniejsze aniżeli sprzedaży w prawdziwym sklepie. Co więcej, podobnie jak w rzeczywistym świecie tak samo i w internetowym – bardzo ważne jest miejsce, w którym ma się swój sklep i to jak do tego miejsca trafić. W tym właśnie aspekcie obydwa sposoby sprzedaży można ze sobą porównać. Zarówno w realu ważny jest dobry i popularny adres a także łatwa dostępność w dotarciu pod ten właśnie adres. I tak samo jest ze sklepem w sieci. Adres strony internetowej to tak naprawdę takie wyróżnienie sklepu, a jeśli do tego sklep ma dobre pozycjonowanie w Internecie to łatwo jest do niego trafić, zupełnie tak jak do sklepu rzeczywistego.
Jeśli natomiast chodzi o to, w jaki sposób handlując czujemy się lepiej, to od razu napiszmy, że sprzedaż internetowa to nie to samo, co prawdziwa, gdzie między kupującym a sprzedającym tworzy się interakcja. Dzięki tej właśnie interakcji czasem sprzeda się o wiele więcej, aniżeli kupujący w ogóle chciał kupić. No i co więcej by nie powiedzieć, to po prostu sprzedaż na żywo zawsze będzie pozwalała na pewnego rodzaju sprzedażowe triki i manipulacje. Teoretycznie jest to możliwe również w Internecie, ale w praktyce kupujący zawiera interakcje z komputerowym systemem, a nie żywym człowiekiem. I jeszcze przez wiele lat nie będzie tak, że sklepy w Internecie obsługiwać będzie sztuczna inteligencja, dlatego wszystko co się dzieje w sklepie internetowym to ściśle zaplanowane scenariusze przez właściciela strony ze sklepem internetowym. Zatem rabat w takim sklepie był już zaplanowany od razu a w prawdziwym sklepie negocjowanie rabatu można sobie zostawić jako rozrywkę po ciężkim szukaniu swojego wymarzonego towaru.

Leave a Reply